Кропивницький стає об'єктом медіаурбаністичних студій

Місто твоє.
Воно є таким, яким ти його створиш.
Онлайн-журнал "Propolis" є медійним продуктом і соціально активним проектом.
Це інструмент формування позитивного образу Кропивницького.
Також він буде онлайновою платформою для урбаністичної освіти та комунікації між проактивними спільнотами, які впливають на сталий розвиток свого міста.
Ми віримо в те, що містяни можуть змінювати місто.
Команда, яка створює журнал, ініціює урбаністичні освітні заходи, урбан-майстерні (воркшопи, хакатони, форуми), дні розумного міста ( Kropyvnytskyi SMART CITY DAY ) та мистецькі івенти. 

"Я довго виношувала ідею урбан-журналу, з яким буде асоціюватися наше місто. Все здавалося складним, але місто ставало мені все ближчим. Особливо після зміни назви. Занурюючись в так звані urban studies, аналізуючи місто з позицій медіабрендингу, я усвідомила, що зараз саме той час, коли треба розпочати",- розповідає Ірина Ткаченко, автор ідеї, головний редактор журналу.

Ми досліджуємо і пишемо про:

ІДЕНТИЧНОСТІ МІСТА
-культурні
-архітектурні
-історичні

ПРОЕКТИ МІСТЯН

МІСЬКИЙ АКТИВІЗМ

ВІЗУАЛЬНИЙ СТИЛЬ МІСТА

СИСТЕМУ НАВІГАЦІЇ ПО МІСТУ


Коментарі

Популярні публікації